بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پيرواني: گل زودهنگام استقلال شيرازه ما را پاشاند
سرمربي تيم فوتبال ابومسلم خراسان بعد از شکست دو بر يک تيمش مقابل استقلال در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه آن گل زودهنگام نگذاشت بچه ها بازي قابل قبولي در نيمه اول انجام دهند اما بازيکنان در نيمه دوم به مراتب بهتر بازي کردند.
وي ادامه داد: بازيکنانم يک فوتبال قابل قبول به نمايش گذاشتند و از آنها راضي هستم.
وي با تشکر از باشگاه استقلال بابت حضور در اين بازي خيرخواهانه گفت: متاسفانه بعضي شعارهاي تماشاگران مناسب اين بازي نبود و اميدوارم ديگر اين کار تکرار نشود.
وي با بيان اينکه به ترکيب اصلي ابومسلم دست پيدا کردم، افزود: با تعدادي بازيکن اميد کار کرديم تا آينده ابومسلم تامين شود.
وي در پاسخ به سوالي درباره ميزان شانس حضور ابومسلم در ليگ برتر خاطرنشان کرد: ما تلاش خود را مي کنيم و اميدواريم خواست خدا نيز صعود ابومسلم به ليگ برتر باشد چرا که تا خدا نخواهد يک برگ هم از درخت نمي افتد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 6 / 1391برچسب:بازی تدارکاتی,برد,استقلال,ابومسلم,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com